Aija Saha Liigan uudeksi markkinointipäälliköksi

12.2.2018 - JK
Aija Saha Liigan uudeksi markkinointipäälliköksi

Jääkiekon SM-liiga Oy on valinnut uudeksi markkinointipäällikökseen Aija Sahan. Hän aloittaa tehtävässään maaliskuun lopussa.

Markkinointipäällikkö vastaa Liigan markkinointi- ja viestintästrategian suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä toimitusjohtajan, Liigan viestintätiimin, alihankkijoiden sekä Liiga-seurojen kanssa. Saha raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Riku Kallioniemelle.

Aija Sahalla (KTM) on pitkä kokemus markkinoinnin ja viestinnän tehtävistä kotimaisten ja kansainvälisten kuluttajabrändien parissa. Hän siirtyy tehtävään Nespresso Suomen markkinointipäällikön paikalta. Saha on työskennellyt aiemmin muun muassa Fiskarsilla, Hesburgerilla ja Bernerillä markkinointipäällikön tehtävissä.

Uuteen tehtäväänsä Saha lähtee odottavissa tunnelmissa.

– Tämä on minulle ainutlaatuinen haaste ja mahdollisuus päästä vaikuttamaan Suomen suurimman urheilulajin ja seuratuimman urheilusarjan tulevaisuuteen. Erityisen mielenkiintoisen tulevaisuudesta tekee Liigan ja sen uuden mediakumppanin Telian välinen yhteistyö sarjan televisioinnin sekä koko asiakaskokemuksen kehittämisessä niin paikan päällä ottelutapahtumissa kuin kotisohvallakin, Saha kommentoi.

– Nimityksen myötä vahvistamme markkinoinnin ja viestinnän resurssejamme, mikä auttaa meitä kohti strategista tavoitettamme olla Suomen merkityksellisin yhteisö. Kuluttajakäyttäytyminen ja media muuttuvat koko ajan ja myös me haluamme jatkuvasti kehittää omaa toimintaamme, Kallioniemi taustoittaa rekrytointia.