Palvelua ilman jonotusta – liigaseura ottaa käyttöön uuden sovelluksen

9.2.2016 - JK
Palvelua ilman jonotusta – liigaseura ottaa käyttöön uuden sovelluksen

Rauman Kivikylän Areena muuntuu entistäkin yleisöystävällisemmäksi. (Kuva: Elmeri Elo)

Lukko ottaa käyttöön mobiilipalvelun, jolla saa Kivikylän Areenalla palvelua jonottamatta.

Lukko ottaa tulevissa pudotuspeleissä käyttöön aivan uudenlaisen mobiilipalvelun. Katsoja pääsee uuden kännykkäsovelluksen kautta tilaamaan ruokaa, juomaa ja fanituotteita ottelutapahtumassa suoraan istumapaikalleen tai erillisille pikatiskeille.

Näin Rauman Kivikylän Areena muuntuu yleisöystävällisemmäksi.

Sovellus on käyttäjälleen maksuton. Sen on kehittänyt espoolainen Yonoton Oy, jonka mukaan Lukko on ensimmäinen jääkiekkoseura maailmassa, joka alkaa tarjota kyseistä palvelua.

– Tavoitteemme on kehittää ottelutapahtumiamme kokonaisuutena, jokaisella osa-alueella. Tällä Yonoton Oy:n tarjoamalla palvelukonseptilla lisäämme asiakkaidemme vaivatonta ajanviettoa, mikä omalta osaltaan nostaa tapahtumien viihdyttävyyttä, joka taas puolestaan on iso osa onnistunutta ottelutapahtumakokonaisuutta, Lukon toimitusjohtaja Timo Rajala sanoo.

Tosin lippuluukulle ja ajoittain WC-tiloihin muodostuvia jonoja uusi sovelluskaan ei välttämättä poista.

Osallistu testiryhmään

Yonoton-palvelua testataan Raumalla jo helmikuussa. Yleisöllä on nyt mahdollisuus voittaa pääsy testiryhmään nauttimaan katsomoon kannetuista ruoista ja juomista – tietysti Lukon piikkiin.

Toimi näin: kirjoita Lukon Facebook-sivuilla Yonottomasta kertovan uutisartikkelin alle kommentti "Lukko, Suomen mestari 2016" ja olet mukana testiryhmäarvonnassa!